Descobreix com va nèixer el Club Amatent.

On Estem

Descobreix on ens reunim, quins events fem i on anem a jugar.

Ludoteca

Tots els jocs que formen part de la nostra extensa ludoteca.

Qui som els components del Club Amatent.

Palmarès

Els nostres èxits als tornejos.

Documentació

Aquí trobaràs la documentació oficial del Club, tant en normes com en gestions.

El Club Amatent

El Club neix d'una idea, d'un concepte lúdic on diferents persones de diferents edats i pobles, comencen a reunir-se periòdicament per jugar a jocs de taula moderns. Així, mica en mica, les sessions adquireixen ressò, afluència i participació.

Amb el pas del temps, neix la necessitat d'organitzar-nos en Associació, regular socis i membres, planificar esdeveniments, organitzar jornades lúdiques, tornejos, participar amb Clubs amics, etc.

En aquesta secció, podràs veure els aspectes més importants del Club: La seva història, la ubicació, la ludotecta, els membres i el palmarès als tornejos.

A més a més, facilitem als socis i simpatitzants una secció amb documentació per fer gestions amb el Club i per conèixer diferents normatives, mitjançant els Estatuts o la documentació per a tal fi.